Lönen kommit!! Yeyy!!

Ironiskt nog har Caesars gåvagn (flygplan), samma färger som våran kylväska? Snyggt?

Idag har lönen kommit. :D
Jag ska till Universitetet och shoppa bok samt registrera mig. Om jag kan! Kanske inte kan göra det förrän måndag, men det tror jag.
Sen blir det lite höstshopping. Måste ha lite nya kläder. Det är iiinte ofta man handlar till sig själv nu för tiden. Har verkligen inga skor heller. Vi får väl se vad jag kommer hem med sen. Har inte råd att handla massa dyra saker, så man får leta lite....

Ska skaffa mig den där datorn också. Åh käre tid, hur ska pengarna räcka!

... Nu ligger karln och sover över sin tid då han skulle ha gått upp. Ja ni fattar! Ska inte gå in och väcka idag, som de senaste dagarna. Kanske bara ska öppna dörren och släppa in monstret?
Nej inte det heller. Han får sova!

Kommentarer
Postat av: Susan

Nej, det är vrekligen INTE ofta man shoppar till sig själv nu för tiden....blir mest till dom små liven:)

Postat av: Linda

hoppas att du hittar ngt fint, sötis!

2007-08-24 @ 16:07:06
URL: http://www.asiatica81.net

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback