Status på magsjukan

Verkar som om det är på bättringsvägen nu. Han har även börjat få upp aptiten! Trodde att jag själv blivit "smittad" igår för jag hade världens tryck i huvudet (likaså kvällen innan) och mådde lite illa. Det vore väl typiskt!!! När man för en gångs skull skulle iväg på nåt!

Det hade gått bra för R igår och jag fick inte ens ett litet sms! Skönt, då har han kunnat roa sig ändå och inte bara saknat mig hehe.. R är väldigt så annars. Men han har väl egentligen inte varit utan mig så länge på kvällen sen innan C föddes, och även långt innan det (gravidsvullo). Jag har ju varit iväg och jobbat, men har alltid kommit hem 21-22. Tror nog att det var rätt skönt för honom att vara "helt själv". C var ju hemma, men honom kan man räkna med till 19-20, sen somnar han ;).

Jag är så stolt över mina killar :)! R som var så osäker äver att bli pappa, att han inte skulle klara av det alltså! Men han klarar av det galat såklart! Sen att C är ganska lik honom på många sätt, hjälper nog till lite ;). De säger att han är pappa upp i dagen ;). Dom har samma humor i alla fall haha!


image194
Foto: vnikka - Min  lilla solstråle i sin nya pyjamas

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback