Sol och 1:a april

Ska nog inte lura nån idag. Orkar inte komma på nåt klurigt! Man får nog vara på sin vakt idag. Skulle dock vara lite kul om nån lyckades lura mig!!

Min killar ligger och sover nu. Caesar var väldigt pumsig och somnade näästan i soffan medan jag klippte hans tånaglar. Man får passa på när man kan om man säger så. Sen när jag bar in honom till sängen så bytte jag först blöja och då nöp han pappa lite i näsan. Sen somnade han några sekunder efter att jag lade på honom täcket.! Har nog aldrig somnat så snabbt och smidigt. Fick sova i våran säng med pappsen. Lite mysigt måste man få ha ibland. Måste greja lite här hemma och dammsuga och torka golvet ordentligt för han börjar ju bli lite mer rörlig nu och kröp några riktiga steg igår faktiskt. :) Har även slutat amma helt nu.

Måste egentligen duscha lite nu. ska dra till svärmor sen när C vaknar. Ska dit på lunch, får se ifall jag hittar hehe. Har åkt dit några gånger men inte kört heelt själv. Ska försöka få med mig R men han håller på och gör en 24h tenta, så det blir nog svårt! Kanske kan säga att vi bara ska vara där en liten stund... Hoppas att jag lyckas ;)-


Kommentarer
Postat av: Linda

Har C lärt sig att krypa? Vad han är duktig! =DDD
Coolers! ;-)
Så du har slutat amma nu? C var helt ointresserad?
Det var så jag slutade, E var inte ett dugg intresserad av morgonamning.
Hoppas du fick med dig din darling till lunchen hos svärmor. =)
Kramis


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback