Sökta kurser

image183
Nu har jag sökt lite kurser, äntligen. Hade redan kollat ut lite häromdagen så det var bara att kolla vilken som gick när och behörighet. Hade lite svårt att bestämma mig så jag sökte några stycken så får man gallra sen. En av dem var det särkild anmälan till, så jag kunde inte söka den direkt. Synd, det var den sista i listan nedan..


Immunologi
, 15 hp, grundnivå, ej nybörjare Stocholms Universitet
Mikrobiologi, 15 hp, grundnivå, ej nybörjare Stocholms Universitet
Molekylär och cellulär immunologi, 7,5 hp, grundnivå, ej nybörjare, Högskolan i Skövde - distans
Molekylär fysiologi, 15 hp, 15 hp, grundnivå, ej nybörjare Stocholms Universitet
Neurokemi med molekylär neurobiologi, 15 hp, avancerad nivå, Stocholms Universitet

Ser lite fram emot att börja nu.. Synd bara att man får vara utan sin bebis :(

Kommentarer
Postat av: Linda

Det låter riktigt upphetsande det där ;-)
Tror minsann att det är intressantera än vad det låter... =)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback