Söka kurser..

Deadline 15 april och gissa vem som inte fått arslet ur.. Ja det är dags att söka kurser till hösten. Blir bara snurrig när jag tittar in på studera.nu och su.se.
Hittade en distanskurs som jag kan tänka mig. Funderar på nutrition eller toxikologi, måste skaffa mig en inriktning.
Har läst molekylär cellbiologi, biokemi (biologiska membraners struktur och dynamik) och biofysik som påbyggnadsutbildningar hittills. Nä jag får passa på de där idag och fundera vidare imorgon. Har två kurser som släpar efter också! Var höggravid när jag skrev tentan för biofysik så jag kunde tyvärr inte koncentrera mig så mkt som jag vill på kursen. Sen att den även var jävligt svår för en som hatar fysik är ju en annan sak.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback