Morgonen

Still To do!

~ Lämna in planeringsrapporten med tider som jag kan jobba nästa månad
~ Hänga den blöta tvätten
~ Hämta foton på posten/ICA
~ Förbereda middag för ikväll
~ Skriva och posta min ansökan till neurokemi-kursen
~ Köpa hårfärg!!
~ Fixa barnvakt till den 26:e (ev. klart)
~ Ta 9-månadersbilder på Caesar (dock nu TVÅ dagar sent ;) )

+
~ Köpa snacks till BF-kvällen med mammagruppen (shit, den är ju imorgon!!!)
~ Införskaffa något att ha på mig. (kanske ska sticka iväg efter att R kommit hem. Det är så drygt att släpa med barnvagnen när man ska kolla/prova kläder. Kan inte riktigt bara köpa nåt utan att prova, är lite vääl kuurvig för det)
~ Sortera ut och skicka iväg foton till Rs gammelfarmor
~ Tvätta kl 14-17

Nu vaknar min beby...

Har just nu legat i sängen med lilla beby. Han var jättetrött. Försökte få honom att äta gröt efter att han spytt ytterligare en gång på golvet när han vaknade. Men ville inte ha gröt! Det enda som funkar verkar vara smörgåsrån och kräm.

image192
Foto: vnikka


Nu är även Pumans lilla A sjuk. Hon hade 39,4 graders feber igår!!! Har inte hört nån rapport idag..

Men gud vad det blåser ute!!

image193
Foto: vnikka - Dagens första leende, om än något trött ;).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback