Lista - Status

Hittade den här hos Linda Skugge

Är: Mätt
Ger intryck av att vara: Upptagen
Mår: Bra!
Ska: Umgås alt. gå och lägga mig snart
Har: Surfat runt på bloggar
Bör: Diska, sova, umgås
Kan: Titta på tvn när jag surfar
Blir glad av: Ömhet
Vill ha: Dricka
Skulle vilja: Pengar?
Tycker om att: Umågs med de jag tycker om, äta gott
Drömmer om: Rikare lite såklart
Längtar till: Sommaren
Fasar inför: När räkningarna kommer
Har ett brinnande intresse för: Min son
Bryr mig om: Familjen, vänner som är värda att bry sig om
Trivs med: Mitt liv och mina val
Känner obehag inför: Dödsfall
Planerar att: Gå till tandläkaren snart
Bor i: Våran hörnlägenhet
Skulle vilja bo i: Ett större plejs
Klär mig gärna i: Mysbrallor och allmänt sköna kläder
Äter gärna: .. Ja! ;)
Dricker gärna: Kall dryck - törstig!!!

Tränar: 2 ggr i veckan
Tittar ofta på: Nyhetsmorgon på 4:an
Lyssnar ofta på: Radion
Läser: Inte så mkt nu..
Prenumererar på: Nada
Idag: Har jag varit hemma med bebisen <3
Imorgon: Ska jag till öppna förskolan - tror jag..
Igår: Såg jag House
Nu: Ska jag gå in och lägga på C på täcket, men först svara klart på detta

Vill se: Min familj oftare - alla
Vill göra: Handla kläder till oss
Glad över: Att ha C
Arg på: Försäkringskassan
Stolt över: R och C

Rädd för: Psykiskt ostabila människor
Nyfiken på: Det mesta
Lycka: Att vara kär fortfarande
Sorg: Att en dam på jobbet gick bort idag
Älskar: Min killar <3
Hatar: Att diska
Äter: Gärna..
Sover: Alldeles förlite
Dansar: Runt med C till radiomusiken ibland
Lever: För att vara nöjd och glad

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback