Lista - Just nu

Denna lista kommer från MansonDust

1
. Ta närmaste bok och slå upp sidan 18, rad 4 - vad står där?
Närmaste bok består av tio sidor och är en barnbok ;)

2. Sträck ut din vänstra hand så långt du kan, vad rör du vid?
Min sambos tröja som ligger på en stol

3. Vad var det senaste du såg på tv?
Halvkollade på Tv4:as nyhetsmorgon i sängen när Caesar drack välling

4. Utan att se efter, gissa vad klockan är.
16.45 (klockan var exakt det enligt datorn, shit!)

5. Bortsett från datorn, vad hör du just nu?
En klocka ticka i köket och portdörren som öppnades och stängdes

6. När var du senast utomhus och vad gjorde du då?
För en halvtimme sen, åkte hem från lunch med mammagruppen

7. Vad tittade du på innan du började svara på den här undersökningen?
Bilddagboken/bloggen

8. Vad har du på dig?
Förtajta jeans och BH. Mmm jag vet, snyggt som fan...

9. Drömde du något inatt?
Inte vad jag minns

10. När skrattade du senast?
Idag

11. Vad finns på väggarna i rummet där du är nu?
Tapeter, förutom det inget. Dålig på att få upp tavlor

12. Har du sett något konstigt på sistone?
Nej, inget jag kan komma på faktiskt

13. Vad tycker du egentligen om den här utmaningen?
Alla listor är kul!

14. Vilken var den senaste filmen du såg?
Hmmm.. Det var nog nån på tvn i lördags, kommer inte ihåg vad den hette.

15. Om du blev multimiljonär, vad skulle du köpa?
Vad skulle jag inte köpa..

16. Försök berätta nåt om dig som folk inte vet om.
Jag har aldrig brutit något ben och aldrig sytt..

17. Om du skulle förändra EN sak i världen, utan att ta hänsyn till politik och skuldkänslor, vad skulle det vara?
Orkar inte tänka ut nåt

18. Tycker du om att dansa?
Jadå

19. George Bush?
No comments

20- 21. Vad skulle dina barn heta, pojke respektive flicka.
Den ena heter Caesar om det blir en tjej vet jag ej..

22. Skulle du någonsin överväga att bo utomlands?
Absolut

23. Vad vill du att Gud ska säga till dig när du kommer till pärleporten?
"Där ser du att jag visst fanns" Men upp till bevis!

24. Vilka fyra personer vill du ska svara på dom här frågorna?
Linda, Lina, Jennie sen känner jag inga mer ;)


Kommentarer
Postat av: Susan

Roligt med listor tycker jag också att det är så jag tar mig friheten att kopiera denna från dig;)

Kram Susan


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback