Kvällsstatus

Barnet sover, disken blänger på mig från köket och jag är trött!
Idag har vi donat och fejat hemma, städat och tvättat. Diskat och grejat! Imorgon har jag inga planer.. Det är skönt! Kanske ska åka nånstans och ta en promenad och sätta mig och sola medan C sover?

Blev en enkel middag idag. Orkade inte göra nåt avancerat. Indonesian curry från Uncle Bens. Caesar fick en kycklinggryta med broccoli och majs med ris. Verkade som om han tyckte det var sådär. Gjorde konstiga miner i början men sen gick det rätt bra. Enklast går det om han får äta lite själv. Tar mat från "bordet" och stoppar i munnen. En skitunge är vad jag har. Men såååå söt är han. Har varit go och glad hela dagen. Förutom när han skulle sova på e.m. Men det är en annan histora som jag inte kommer dra nu.

Så nu har jag vräkt ur mig lite ord! Dags att diska och gosa!!!!

Kommentarer
Postat av: Elin

va duktig du är som städar å donar.. det är mer än vad man kan säga om mig.. laaaat

2007-04-03 @ 08:48:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback