Kompisar?!

Det där med att ta en promenad och sitta å sola var bara en fantiasi, för solen har gått och bajsat bakom molnen. Verkar rätt så blåsigt med!

Skönt att vara hemma är det! Men sitter här och tänker efter... Vad har jag gjort under min föräldraledighet? Ibörjan hade man ju fullt upp med att amma, titta på tv....  eller på 1:an, 2:an och TV4 om man säger så.. Det var ju så lagom kul att sitta och amma till TV-shop och Jackpot. Ni vet de där programmen med skräniga tjejer och killar som tjatar på en att man ska ringa!
Man var ju lite på BVC, det var ung. det man kom iväg på. Sen när barnet blev lite större - sådär 3 mån började vi i föräldragrupp men det var inte heller speceillt upphetsande. Började dock springa lite i affärer.
När vi flyttade sen blev det väl lite bättre.. Började gå til öppna förskolan efter att jag bytt till en bättre föräldragrupp. Eller bättre och bättre... Den förra var väl bra! Men det var liksom ingen man kände att man kunde snacka skit med! På det sättet är den nya bättre :). Hittade sen Linda med sin lilla Emilia. Det var kul för C att träffa lite andra bebisar... Å för mamman att träffa lite andra mammor ;).
Som nyinflyttad känner man ju inte så många direkt. Man kan ju inte gå ut och ragga polare på krogen direkt ;).

Men ibland känner man sig faktiskt ensam. Eller man borde göra det. Trivs att vara "ensam" men hade ju varit kul att bara kunna gå över till nån.
Tur att jag har dig PUMAN!! När vardagen sviker står du där med din välformade och fina kropp och bara tycker att vi är bäst... Blev kanske lite väl självisk nu, men ni fattar ;). Ett uppiggande MMS när man är nere. Linjen skrike-gribby borde kallas heta-linjen!

Hmm jag tycker att min bebis borde ta och vakna snart?!

Kommentarer
Postat av: Puman

Love you too darling!

2007-04-04 @ 10:01:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback