Glatt överraskad x 2

Var iväg på möte med chefen idag! Hon har sålt sitt företag och det nya företaget Fixelina AB är nu ägare. Hon är fortfarande kvar som verksamhetschef och vi anställda får förnyade avtal i det nya företaget. I stort sett ingen skillnad för oss ;). Blev erjuden fast tjänst på en önskvärd deltid, men tackade nej eftersom jag inte kan förutspå hur det blir i höst!
Var egentligen mammapromenad vid den tiden så jag missade det. Caesar var med och kröp runt och rotade på golvet medan jag snackade med chefen!

Jag fick även min första lönespec. idag. Blev verkligen glatt överraskad, hade förväntat mig mindre pengar. Kommer väldigt lägligt eftersom jag måste börja betala på mitt CSN-lån den här månaden, suck!!

Blev även glatt överraskad när jag kollade mailen. Fick ytterligare 4 poäng i en kemikurs (kemisk laborationsteknik) som uteblivit! Mailade dem om det förra veckan och de skulle kolla upp det. Det var egentligen en 20p kurs som var indelad i 4 delkurser och labbmomenten var som en egen kurs (alltså 5 st 4p kurser). Synd att jag nyligen har skickat in mina gamla betyg till den nya kursen jag sökt! Men 4p kan nog inte göra så stor skillnad ;).

Kommentarer
Postat av: Linda igen

Vad kul att det går så bra allting. =)
Att du dock måste betala av något mindre trevligt kanske inte är så kul.
Men hoppas du kan få roa dig lite iaf =)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback