Fröken Telefonist

Här hemma ringer telefonen i ett. Den började strax efter 9. Inte helt otippat var det Puman som ringde och berättade hur det är att ha en yoghurtpruttig bebis mellan 23-01. (Undra hur många timmar i veckan det blilr?)
Det har ringt 4 ggr och klockan är bara halv 12! Det var det senaste samtalet jag blev mest konfunderad över! Har nämligen just bokat dejt med min gamla granne Birgit från Stocksund. Birgit är en sån där go tant, sprallig och har stenkoll på alla som bor i huset. Hennes man har tyvärr varit dålig ett tag och ska nu få komma på rehabiliteringshem här i faggorna. Hon skulle hälsa på honom idag och ringde och hörde om vi skulle ut på promenad. Så jag ska och hälsa på dem i eftermiddag.

Så det kan bli ibland.

Kommentarer
Postat av: Linda

Hos oss är det bara en som har ringt... Och det var nog felringdning.
J svarade och det var en tjej som undrade om spjälsängen blivit såld ännu.... Va?!!!
Antagligen felringning, hon ringde ang en annons fr blocket, å vad jag vet så har inte jag satt ut Emilias säng... än iaf ;-)

Postat av: Linda

haha.... fick reda på numret. 3 st har ringt. Men det är dem som slagit fel siffra, ist för 13, slår dem självklart 14 på slutet

2007-04-05 @ 14:42:53
URL: http://www.asiatica81.net/wordpress/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback