Foton, lista och VG

Loggade just in på Studera.nu och blev glatt överraskad över att jag fick VG på kursen i Molekylär Cellbiologi. Hade inte kollat vad jag fått men kunde aldrig för min tid tro att jag skulle få VG på den. Jaja. (VG är det högsta betyget man kan få på den kursen btw)
Fan är nog ändå lite uppspelt över att börja skolan, brukar alltid bli det.. Men sen när jag ska skriva tentan brukar det dala av! Ska sköta mig fint nu och se till så jag även får bra betyg (inte bara klarar kursen).

Caesar ligger och sover och jag sitter här och planerar. Måste fixa gamla kurser och planera in hur jag ska jobba!
Sen när min räserbajsbebis vaknar ska vi ta och gå iväg till ICA och hämta alla mina foton som jag beställde. De har blivit lite försenade i posten. 400 bilder har jag beställt.. Så nu har jag en del att titta igenom, ska skicka ner några till Rs farmor från begravningen osv.

Nu har lillen sovit i 1 timme. Hoppas han sover lääänge. Ska in och kolla till honom nu..
Han sov!
Men hade sparkat av sig täcket i det iskalla rummet! Brukar ha fönstret lite öppet för att passa på att få in lite frisk luft!


To do!

~ Lämna in planeringsrapporten med tider som jag kan jobba nästa månad
~ Hänga den blöta tvätten
~ Hämta foton på posten/ICA
~ Förbereda middag för ikväll
~ Skriva och posta min ansökan till neurokemi-kursen
~ Köpa hårfärg!!
~ Fixa barnvakt till den 26:e
~ Ta 9-månadersbilder på Caesar (dock en dag sent ;) )

Tänker inte ens nämna allt annat som innebär städning.
Oj, jag har lite att göra idag.. Bäst jag sitter här en stund till.. Ska kolla runt lite på olika bloggar på bilddagboken

Kommentarer
Postat av: Linda

Färga håret? Är du fuskblond, du? ;-)
Mkt har man att göra, jag börjar ju jobba på måndag så är vardagarna slut. Men vad skönt det ska bli!
Å, kan inte du berätta sen hur bilderna blev? Var nämligen lite skeptisk mot stället du beställde bilderna ifrån. =/
Vill ju ses någon dag oxo...
Kan vi inte göra ngn middag ihop ngn helg framöver. Med eller utan gubbs. Å när våra bebisar är hel fri från spyor och snor ;-)

Postat av: Linda igen

fan vad kul med VG. Grattis! =D

2007-04-18 @ 15:44:08
URL: http://www.asiatica81.net/wordpress
Postat av: Linda igen

förresten... jag håller på att skapa en blog nu.. igen... hehe... kika här...
Ska dock ändra adress framöver
http://www.asiatica81.net/wp_asiatica/

2007-04-18 @ 15:44:55
URL: http://www.asiatica81.net/wordpress
Postat av: Jenniien

ja, fast visingsö ligger ju här så det är smidigare för mig:P om man inte kan läsa det på distans vill säga, men jag ska nog gå på visingsö!:D Tycker det verkar riiktigt intressant!

2007-04-18 @ 23:04:55
URL: http://jennietarkka.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback