Byte av däck

Mm karln skulle ju åka iväg och byta däck på audin imorse, men han kom hem med två par sprillans nya däck istället! De gamla var det visst nån spricka i och de ansåg att det kanske inte skulle vara så säkert att åka runt med. Jaha precis när vi betalat av bilservicen kommer nya grejer. Men tyvärr var det ju ett nödvändigt ont.
Han de iofs inte bara med sig sprillans däck hem, utan även skräpmat från McDonalds.. Precis vad en utsvultet skelett behöver.
Det där med skelett kommer ifrån min polare Ida, efter en hård kväll som slutat tidigare än väntat. Även hon hade tillbringat natten med stolen (dock något längre än mig!!). Dagen efter sa hon att hon kände sig som ett skelett. Ganska bra beskrivning faktiskt!!
Jaja, jag fick spänna ut skinnet ordentligt med en hamburgare och lite minimorötter. Här går ingen nöd på oss ;)!

Låg just och vilade med mina grabbar.. Caesar var oerhört gnällig innan han skulle somna. Verkade som om han hade ont nånstans. Kan vara för att det tänker komma upp mer tänder eller så kanske han hade lite magknip? Slutade med att vi alla lade oss i dubbelsängen med våran lilla fis i mitten. Pojkarna somnade och jag läste lite i boken
Ego Girl jag fick av Suss när hon var här. Visst är hon grejt hon Tant Suss!

Ja jag fortsätter väl lite med min to do lista

~ Fixa barnvakt till den 26:e (ev. klart)
~ Ta 9-månadersbilder på Caesar (dock nu fyra dagar sent ;) )
~ Sortera ut och skicka iväg foton till Rs gammelfarmor
+
~ Deklarera. Ska nog inte göra några avdrag så det är bara att göra skiten!!!

Nä, undra ifall jag ska dra iväg mina grabbar på nåt äventyr!! Vore ju trevligt att hitta på nåt när vi ändå är hemma alla tre för en gångs skulle! Är ju så fint väder också!

Kommentarer
Postat av: Linda

fint väder... men dock så blåsigt.. =/

tur att ditt skelett fick lite näring, McDonalds är ju en klassiker!

Har inte varit mkt ensam med min lilla familj idag, inte =( Men jag har ju alltid helger ändå.
Hoppas ni kom iväg på ngn spännande tur =)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback