Bankar hos grannen

Jaa.. Det är ett vanligt fenomen här i huset! Flera gången om dagen bankas det i längeheten ovanför!! På olika tidpunkter. Det är ungefär som om någon bankar något hårt i golvet, snabbt och rätt länge! Eller som om någon spikar in en väldigt lätt och liten spik.

Vad vet jag då om grannen? Vet egentligen ingenting eftersom jag nog aldrig sett personen som bor där.

¤ Har däremot sett att det springer hemtjänst här i huset rätt ofta. Kanske är det till grannen ovanför?
¤ En kvinna jag känner hade besökt den lägenheten ovanför våran, när hon jobbade i hemtjänsten. Men var skeptisk till om personen verkligen bodde kvar, eftersom hon (?) var så dålig!
¤ När Tele2-killen var här sa han att personen som bodde ovanför låg i sjukhussäng. (sängen har nämligen förstört jacket däruppe 2 ggr, vilket leder till att våran signal till TV/Tele/bredband inte funkar)
¤ Såg att det var tänt däruppe kl 0.45 en fredagkväll.
¤ Har sett en tant stå och röka på balkongen.
¤ Har för mig att en annan granne sagt att grannen ovanför sitter i rullstol.

Vad kan man då dra för slutsats om detta? Vet inte hur gammal denna person är.. Men det enda jag kan komma fram till med det dagliga bankandet är att de krossar medicinen!?!?! Man gör ju ibland det till personer som har svårt att svälja/ta medicinen av nån anledning.

Jaja, jag ska försöka klocka dessa bankningar och se om det är ung. samma tider.. More to come


Kommentarer
Postat av: Jenniien

Ja, kanske fler tänder.. då är det ju inte konstigt.. men det tar på krafterna att behöva vakna varje natt, sån har han aldrig varit inan ju:(


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback